Implanty zębów

W przypadku, gdy chcemy uzupełnić nasze uzębienie po ekstrakcji zęba, a zależy nam na trwałym i widocznym efekcie z pomocą przychodzi nowoczesna stomatologia. Wieloetapowy zabieg wszczepienia implantu zębowego pozwala na nowo cieszyć się pełnym i pięknym uśmiechem.

Implantem nazywamy tytanowy element w kształcie korzenia zęba wszczepiany na stałe w miejsce usuniętego zęba, na który za pomocą specjalnego łącznika nakłada się ceramiczną koronę, która idealnie uzupełnia braki w uzębieniu. Efekt jest natychmiastowy, a dla niewprawnego oka wstawiony w ten sposób „nowy ząb” jest praktycznie nie do odróżnienia od pozostałych, prawdziwych zębów.

W naszym gabinecie stosujemy do zabiegów implanty wiodących producentów europejskich takich jak Straumann, Euroteknika wykonane z najwyższej jakości tytanu V klasy. Renomowana marka gwarantuje ponadto najwyższą precyzję i jakość wykonania każdego implantu co bezpośrednio ma związek z powodzeniem zabiegu a co za tym idzie z pełnym zadowoleniem pacjenta.

Leczenie implantologiczne pozwala odzyskać atrakcyjny uśmiech, lecz dodatkowo chroni pacjenta przed wieloma powikłaniami wynikającymi z braków w uzębieniu. Implant zapobiega zanikowi kości w miejscu po usuniętym zębie i przywraca prawidłowe funkcje zgryzowe, co sprzyja zachowaniu w zdrowiu pozostałych naturalnych zębów pacjenta. Zlekceważona luka w uzębieniu z czasem doprowadza do osłabienia, rozchwiania i przemieszczania innych zębów, które pozostając w łuku przejmują na siebie siły fizyczne w czasie przeżuwania pokarmów. Implant, przenosząc siły fizyczne na kość, idealnie odwzorowuje naturalny ząb, przez co stanowi najdoskonalsze uzupełnienie protetyczne.